sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Campuksen Koonnon tanssijoiden esittely


Tässä Campuksen Koonnon urheilijoiden esittely:

Tuulia
  • syntymävuosi: 1986
  • aloittanut joukkueessa: syyskuussa 2006
  • oma laji: kilpa-aerobic
  • muu joukkue kateellinen: loputon kilpailullisuus joka tuo tuloksia
  • juttu: "kyllä sen ehtii nopeemmin, ihan varmasti ehtii, kattokaa vaikka"


Silja
  • syntymävuosi: 1986
  • aloittanut joukkueessa: helmikuussa 2007
  • oma laji: kilpa-aerobic
  • muu joukkue kateellinen: iso hymy
  • juttu: "mä oon tehny vähän listaa..."




Maria
  • syntymävuosi: 1986
  • aloittanut joukkueessa: lokakuussa 2008
  • oma laji: tanssi, pesäpallo
  • muu joukkue kateellinen: piruetit ja koreografinen silmä
  • juttu: "mä en ny tänään tee, 5-6-7-8..."



Saila
  • syntymävuosi: 1986
  • aloittanut joukkueessa: lokakuussa 2008
  • oma laji: joukkuevoimistelu
  • muu joukkue kateellinen: äärimmäisen siisti ja tarkka tekeminen
  • juttu: "mua jäi vähän mietityttää se, mitä tarkotit sillä, kun sillon viimeks..."
    Ella
    • syntymävuosi: 1987
    • aloittanut joukkueessa: maaliskuussa 2009
    • oma laji: telinevoimistelu
    • muu joukkue kateellinen: sivari
    • juttu: "no joo, ihan sama, kyll se varmaan käy"


      Jenni
      • syntymävuosi: 1987
      • aloittanut joukkueessa: maaliskuussa 2009
      • oma laji: muodostelmaluistelu
      • muu joukkue kateellinen: miten se jaksaa vaan painaa??!
      • juttu: "treenien takia mulla jäi taas bileet välistä!"

      Loviisa
      • syntymävuosi: 1987
      • aloittanut joukkueessa: kesäkuussa 2009
      • oma laji: tanssi
      • muu joukkue kateellinen: vahva aukikierto
      • juttu: "mä saan sit äänestää kaks kertaa, ku mulla on kovin ääni"

      Sanni
      • syntymävuosi: 1990
      • aloittanut joukkueessa: syyskuussa 2010
      • oma laji: tanssi, cheertanssi
      • muu joukkue kateellinen: pitkät sääret
      • juttu: "ku mä aattelin, että fuksivuodesta pitää ottaa kaikki irti"
      Heli
      • syntymävuosi: 1987
      • aloittanut joukkueessa: tammikuussa 2011
      • oma laji: tanssi
      • muu joukkue kateellinen: kaunis ja sulava liike
      • juttu: "oikeestaan kukaan ei oo opettanut tätä vielä mulle"




      Esittelystä puuttuvat vielä tänä keväänä aloittaneet uudet tanssijat:
      • Tiina
      • Johanna
      • Pauliina
      • Maija
      • Anni
      • Laura
      • Emma
      • Elina
      • Katri

          Ei kommentteja:

          Lähetä kommentti